Sunday 11 October 2015

Filled Under:

YA ALLAH..!!! Keluarga Mertua Haramkan Wanita Ini Bertemu Dengan Bayinya...??? Nak Pegang Pun Tak Boleh...???? Di Maki Dan Di Hina Lagi...


Beberapa bulan yang lepas, kami ada k0ngsikan mengenai kisah se0rang ibu muda yang bayinya ‘dirampas’ 0leh suami dan keluarga mertua di mana hak penjagaannya sebagai se0rang ibu diabaikan.


Hampir 2 bulan berlalu, ibu ini telah berjaya mendapatkan hak jagaan sementara terhadap bayinya yang bernama Muhammad Raqib Rayyan itu. Namun, keputusan yang diterima tidak lah menggembirakan wanita ini kerana….

Dh dpt hak jagaan sementara tapi masih berdegil taknak bg. Hmm. 57 hari dipisahkan. Smlm cuma dpt tgk dari jauh shj. Apa hak sy sbg se0rang ibu? Nk pegang pun tak b0leh. Lagi dimaki dihina. Mereka mengeluarkan statement bahawa bukan saya yang lahirkan Raqib Rayyan. Astaghfirullah. Sabarlah wahai hati yg luka

Menerusi status yang di muat naik 0leh Mish Lieya semalam, dia masih tidak berpeluang untuk bertemu dengan anaknya. Apa yang lebih menyedihkan lagi, si ibu amat merasa pilu apabila bayinya selama ini dipaksa meminum susu f0rmula sepanjang bayi itu bersama keluarga mertuanya.





SUMBER : KEPOH SAJA





0 comments:

Post a Comment