Wednesday 14 October 2015

Filled Under:

ALHAMDULILLAH...TAHNIAH..!!!! Salma Protege Erra Fazira Selamat Melahirkan Anak Sulung Malam Tadi...??? (2 Foto)


KUALA LUMPUR: Pasangan penyanyi kelahiran pr0gram realiti, Azri dan Salma bergelar ibu bapa semalam. Salma penyanyi daripada pr0gram mencari bakat Ment0r TV3 musim kelima menjadi pr0tege Erra Fazira selamat melahirkan anak perempuan 9.31 malam tadi. Bayi seberat 4.1 kil0gram itu lahir secara pembedahan di H0spital Serdang. 

Azri yang juga bintang Akademi Fantasia musim kesembilan turut berk0ngsi keterujaannya kepada BH 0nline sebentar tadi. Pasangan ini berkahwin hujung Januari lalu. Ia perkahwinan pertama buat Azri dan kedua buat Salma. Anak Salma menerusi perkahwinan pertama kini sudah berusia lapan tahun. "Keputusan untuk dia melahirkan anak ini agak mencemaskan saya. D0kt0r beritahu pembedahan ini berisik0 kepada ibu dan jika dilahirkan secara n0rmal ia akan berisik0 kepada si anak pula. 

"D0kt0r sebenarnya melihat kandungan bayi dalam perutnya agak besar dan mencadangkan untuk melakukan pembedahan saja. Bahkan d0kt0r turut memberitahu jika mahu bayi dilahirkan secara n0rmal dib0lehkan tetapi jika lambat keluar, akan menyebabkan bayi lemas atau cacat," katanya. Salma dan Azri sepakat memberikan nama Andi Raisya M0hamad Azri kepada cahaya mata sulung mereka.



sumber : berita harian





0 comments:

Post a Comment