Tuesday 13 October 2015

Filled Under:

APA SUDAH JADI...??? FAHRIN AHMAD BERJAGA-JAGA KONGSI GAMBAR DI LAMAN SOSIAL...????


Seringkali kita mendengar luahan perasaan barisan selebriti yang terasa hati atau pun kadang-kala ‘berperang’ dengan pengikut di laman s0sial, namun bagi Fahrin Ahmad, dia mempunyai cara tersendiri agar tidak menjadi bahan kritikan.

“Alhamdulillah, tak ramai yang meletakkan k0men berbentuk kutukan di Instagram saya. Mungkin tipnya ialah, bila nak muat naik gambar, kita perlu berjaga-jaga. Walaupun memuat naik gambar dengan rakan-rakan, saya perlu teliti ada setiap ruang dalam gambar itu, adakah ia b0leh mengundang pers0alan dan kritikan”

“Gambar saya bersama rakan yang memegang vape pun saya takkan muat naik dalam Instagram. Saya cuba mengurangkan apa-apa sahaja yang b0leh menimbulkan k0ntr0versi,” jelasnya kepada mStar 0nline.

Bagusnya jika selebriti lain dapat menc0nt0hi tindakan Fahrin sebelum berk0ngsi sebarang perkara di laman s0sial. Nanti satu hal pula mahu menjawab dan mulalah mahu lari dari menghadap pihak media

SUMBER : ROTI KAYA





0 comments:

Post a Comment