Wednesday 14 October 2015

Filled Under:

SUBHANALLAH..!!! Tanda Kebesaran Allah Muncul Saat-Saat Presiden Republik Chechnya Di Bunuh...????


Laman web Daym0hk telah menyiarkan gambar presiden Chechnya Sheikh Abdul Halim yang syahid. Pada gambar tersebut tertera perkataan Allah yang terjadi dari aliran darahnya. 

Gambar ini diambil sebaik sahaja selepas pihak musuh menemui mayatnya selepas pertempuran di bandar Argun berakhir. Pihak musuh masih belum mengurusi pengkebumian mayat Amir Mujahiddin itu dan mereka mendedahkannya untuk mengaibkannya.

Gambar tersebut amat menakjubkan. Selain dari wajah pemimpin Chechnya yang tenang setelah beliau mendapat syahid, terdapat perkataan Allah dalam bahasa Arab tertulis dengan darahnya di tangan asy-Syahid Sheikh Abdul Halim yang dianugerahi 0leh Allah SWT sebagai se0rang syuhada.

Menurut penulis laman web tersebut, di Chehnya setiap kali g0l0ngan kafir dan munafiq cuba mendapatkan mayat pejuang mujahiddin yang syahid, maka pada wajah mereka jelas terdapat tanda-tanda keredhaan kepada Allah. Menurut laman web tersebut, beberapa 0rang munafiq yang mnghampiri mayatnya telah dapat mengenalpasti mayatnya dengan mudah.

-Lihatlah wajahnya, - terkeluar kata-kata dari salah se0rang munafiq yang terpegun melihat wajah asy-Syahid Sheikh Abdul Halim se0lah-0lah terdapat tanda-tanda nur pada wajahnya.

Munafiq kedua yang b0leh membaca dalam bahasa Arab menjelaskan:
- Dan lihatlah pada tangannya juga. Terdapat darah yang tertulis perkataan ALLAH.

Salah se0rang dari mereka telah sempat merakamkan gambar asy-Syahid Sheikh Abdul Halim dengan menggunakan tel0fon bimbitnya. Mereka berdua tidak menyentuh wang (yang akan digunakan 0leh Mujahiddin) yang bertaburan disamping Sheikh.

Kemudian datang sekumpulan munafiq dan kafir yang lain ke tempat terbaringnya pemimpin Chechnya iu dan mereka mula menyel0ngkar mayat asy-Syahid, mencuri wangnya dan mengambil semua barang berharga dari p0ketnya. Kemudian mereka mengikat mayat asy-Syahid pada kenderaan mereka dan mula mengheret mayat asy-Syahid.




SUMBER : KUCING HAPPY





0 comments:

Post a Comment