Saturday 17 October 2015

Filled Under:

HILANG AKAL BETUL...!!!! Jom Lihat Apa Yang Di Terima Tukang Cuci Ini Hanya Kerana Duduk Di Kerusi Kereta Mewahnya...!!!


Tersebar dilaman s0sial hari ini sebuah vide0 yang dimuatnaik 0leh se0rang pengguna Faceb00k bernama Atie Abdul Hamid yang menunjukkan se0rang lelaki bertindak biadap menampar se0rang pekerja dari Bangladesh gara-gara hanya duduk di dalam kereta miliknya.

Berdasarkan penerangan bersama vide0 yang dirakam 0leh kamera litar tertutup CCTV di premis cuci kereta, beliau mendakwa pekerja warga asing berkenaan sedang mencuci kereta milik lelaki tersebut dengan memasuki bahagian tempat duduk menyebabkan lelaki itu berang kerana menyebabkan tempat duduk keretanya k0t0r.

Berdasarkan penerangannya lagi, lelaki itu bertinda memukul pekerja warga asing berkenaan mungkin kerana pakaiaan pekerja Bangladesh tersebut lusuh dan nampak hina di matanya.

Selepas itu, dia dikatakan telah meminta bayaran sebanyak RM1000 kerana duduk dan meng0t0rkan keretanya semasa pekerja Bangladesh berkenaan mengelap cermin.

Beliau juga memberitahu, mereka membawanya ke klinik dan disahkan mengalami pendarahan dan bengkak teruk menyebabkan mereka terpaksa merujuk ke h0spital, walaupun berdasarkan vide0 hanya macam pukul biasa.

Beliau juga berharap sem0ga lelaki berkenaan mendapat hidayah dan sudah memaafkan dan halalkan upah cuci kereta yang tidak dibayar.

Jika benar dakwaan berdasarkan vide0 ini, ingatlah, hidup ini tidak lama, kenapa harus bertindak kejam sesama manusia yang diciptakan 0leh Allah yang Maha Esa. 

SUMBER : ARTIS IDAMANKU





0 comments:

Post a Comment