Friday 16 October 2015

Filled Under:

KANTOI...!!!! Pasangan Ini Melarikan Diri Dalam Keadaan Separuh...??? Kerana Terkejut Di Sergah Ketika Memadu Asrama...!!!!


SEGAMAT - Akibat panik disergah angg0ta p0lis, pasangan kekasih yang sedang memadu asmara di dalam sebuah kereta dekat Kil0meter 5 Lebuhraya Kuantan-Segamat, di sini, bertindak memandu kira-kira 20 kil0meter dalam keadaan separuh b0g3l.

Ketua P0lis Daerah Segamat, Superintendan M0hd Kamil Sukarmi berkata, pada kejadian kira-kira jam 11 malam kelmarin, pihaknya menerima panggilan 0rang awam yang melihat sebuah kereta berada dalam keadaan mencurigakan.

“Selepas menerima panggilan, dua angg0ta Unit R0ndaan Berm0t0sikal (URB) menuju ke kawasan berkenaan dan mendapati sebuah kereta jenis Pr0t0n Wira dalam keadaan enjin dihidupkan diletakkan berhampiran kawasan semak.

“Anggota p0lis kemudian menghampiri kereta berkenaan dan melihat sepasang kekasih sedang memadu asmara dengan kedua-kedua kerusi pemandu dan penumpang hadapan direbahkan,” katanya.

Menurutnya, angg0ta URB tersebut kemudian mengetuk cermin kereta beberapa kali dan mereka yang terkejut cuba melarikan diri dengan memandu pergi, namun sempat diek0ri angg0tanya.

Katanya, kereta pasangan kekasih tersebut menuju ke arah Bul0h Kasap sebelum memasuki Jalan Tasek Alai untuk ke arah Jementah sebelum berjaya dipintas serta ditahan di Kil0meter 8 Segamat-Jementah.

“Kereta pasangan kekasih tersebut yang dipandu secara berbahaya turut menyebabkan sebuah m0t0sikal ditunggang anggota URB mengalami sedikit ker0sakan apabila bergeser dengan kereta suspek.

“Pasangan kekasih tersebut kemudian memberhentikan kereta kerana dipercayai hampir kehabisan minyak sebelum dibawa ke Ibu Pejabat P0lis Daerah (IPD) Segamat,” katanya.

Menurutnya, pasangan kekasih berusia 17 dan 22 tahun itu direman selama empat hari untuk siasatan lanjut selain merujuk kes tersebut ke Jabatan Agama Islam Segamat.

SUMBER : MELETOP KEBABOOM






0 comments:

Post a Comment