Wednesday 14 October 2015

Filled Under:

MASYA ALLAH...!!! Ibu Suntik BOTOX Pada Anaknya...Dan Hasilnya Amat Memeranjatkan...!!!!



Ibu Suntik B0t0x Kepada Anaknya dan hasilnya . . .

Kanak-Kanak Di Suntik B0t0x Untuk Kecantikan – Beberapa ketika dulu tersiar berita bahawa se0rang ibu di UK telah melakukan pekara gila terhadap anaknya, Yah Kerry Campbell kelihatan memberikan suntikan b0t0x kepada anak perempuannya yang masih berusia 8 tahun.

Giler Kentang Ibu Suntik B0t0x Kepada Anaknya 2 Giler Kentang!! Ibu Suntik B0t0x Kepada Anaknya

Khabar angin mengatakan bahawa pekara ini ia lakukan berkaitan dengan pertandingan kecantikan yang akan disertai 0leh Britney, anaknya. Ini kerana anaknya di suntik agar mempunyai wajah yang tegang dan juga sempurna. Akan tetapi berita dilap0rkan 0leh The Sun ini lantas menjadi perbincangan hangat seketika.

Berita ini lantas dijelaskan 0leh Kerry bahawa itu adalah berita b0h0ng belaka. Ia mengatakan bahawa ia dibayar 0leh majalah The Sun untuk mengarang cerita palsu. Namun sayang beberapa 0rang sudah terlanjur percaya dan sempat mengecam aksi gila Kerry terhadap anak di bawah usianya tersebut.

Namun agaknya khabar angin mengenai berita gadis cilik yang diberi suntikan tak berhenti begitu saja. Semakin hari berita ini lantas terus diperbincangkan seiring dengan f0t0 peserta cilik yang dianggap tak n0rmal adanya. G0sip mengenai perbezaan wajah para gadis kecil ini semakin meluas dan dan semakin panas.

Seperti beberapa f0t0 gadis kecil di bawah ini. Mereka pernah menjadi perbualan hangat, apakah wajah mereka merupakan hasil b0t0x atau bukan. Mungkin lebih baik anda sendiri yang menyaksikan dan menilai, apakan gadis kecil di bawah ini melakukan b0t0x atau tidak?



SUMBER : CERITA GEMPAK KOMUNITI





0 comments:

Post a Comment