Sunday 18 October 2015

Filled Under:

ALLAHUAKBAR...!!!! Sayunya...!!! Status Terakhir Mangsa Nahas LPT2, Seperti Tahu Ajalnya Tiba...!!!


Bye dunia luar” – Antara Kata-Kata Terakhir Mangsa Nahas LPT2 | Sedih, sebak dan simpati. Itu lah perasaan kami yang bercampur baur bila terbaca kata-kata terakhir arwah adik Aliff Hateem, salah se0rang mangsa yang terlibat dalam nahas LPT2 dua hari lepas.

Setiap ayat yang diungkap se0lah-0lah sudah mengetahui bahawa ajalnya hampir tiba dan membuatkan kami turut menangis dengan nasib yang menimpa mereka sekeluarga. Sem0ga adik sekeluarga tenang di sana dan dicucuri rahmat.

Al-fatihah.

Salam takziah diucapkan juga kepada keluarga mangsa Puteri Nabilah Azaman atas kehilangan keluarga tercinta.

“Bye dunia luar”


Bye dunia luar , sem0ga bertemu kembali kita di lain hari haha ???? - aliff_hateem

Lebih menyedihkan lagi apabila seminggu selepas gambar dan kapsyen tersebut mereka dikhabarkan bahawa ibunya telah kembali ke rahmatullah.

“l0st my m0m”
I l0st my m0m  Al Fatihah - aliff_hateem

“teringatkan umi saya selalu sedekahkan Al Fatihah”

Bila teringatkan umi saya selalu sedekahkan Al Fatihah , sampai bila saya kena bersedih???? ? Nak tak nak saya kena senyum juga - aliff_hateem

Menitis air mata kami bila baca luahan ini, namun ajal maut Allah S.W.T sudah tentukan giliran adik ini pula ‘menyusul’ 2 minggu selepas ibunya.

Kata-kata terakhir adik Aliff

0rang selalu cakap “Kau dah kaya buat apa belajar ?” Tuhan bagi kau duduk dekat bumi ni suruh kau cari ilmu bukan kekayaan ???? - aliff_hateem

Adik Aliff maut dalam sebuah kemalangan bersama 5 lagi ahli keluarganya selepas kereta yang dinaiki terbabas sebelum terper0s0k ke bawah sebuah treler yang berhenti di l0r0ng kecemasan di Kil0meter 258.8, Lebuhraya Pantai Timur 2 (LPT2) berhampiran kawasan rehat dan rawat (R&R) Perasing, kelmarin.

Mangsa  Azaman Ramli, 49, isterinya N00r Akmal M0hd Zain, 48, N00r Amira Syahirah Alias, 22, Aliff Hateem Azaman, 16, Aliff Hakim Azaman, 12 dan Aqeel Muslim Abdullah, 3 tahun meninggal dunia di tempat kejadian akibat kecederaan parah pada bahagian kepala dan angg0ta badan selepas tersepit di dalam kenderaan itu.



SUMBER : BLOG MAZEER





0 comments:

Post a Comment