Sunday 18 October 2015

Filled Under:

SERAMNYA....!!! Wajah Cantik Model Ini Bertukar Menyeramkan Selepas 2 Tahun...???


Pengalaman m0del China Li Ying Zhi sekurang-kurangnya b0leh menjadi pengajaran berharga buat kita semua. Apa yang berlaku amat mengejutkan pada acara Beijing M0t0r Sh0w 2012, rupa Ying Zhi berubah menyeluruh kerana pembedahan plastiknya se0lah-0lah telah tamat temp0h. 

Dua tahun selepas pembedahan plastik, m0del ini muncul kembali di khalayak ramai. Malangnya, harapan peminatnya melihat kembali kecantikan Ying Zhi pupus sama sekali. 

Kemunculan Ying Zhi di pameran aut0m0tif tersebut memang mengejutkan jutaan fans dan f0l0wer-nya. Para peminatnya menggambarkan pandangan terkini Ying Zhi sangat mengerikan.

Gambar terbarunya menunjukkan Ying Zhi telah berubah mempunyai dagu c0nd0ng dan garis yang kelihatan di sisi wajahnya.

Sebuah laman web gaya hidup China menilai keadaan mengerikan Ying Zhi ini kerana pembedahan plastik yang pernah dilakukan telah memasuki tarikh tamat temp0h. 

Walaupun pr0sedur pembedahan plastik kelihatan baik untuk sementara waktu, tetapi ia tidak memerlukan waktu yang lama untuk berubah dalam kisaran beberapa tahun kemudian. 

Laporan tersebut menyebut pembedahan plastik dilakukan pada hidung, dagu dan kel0pak mata telah memasuki tarikh tamat temp0h.








SUMBER : DAIRISHARE





0 comments:

Post a Comment