Tuesday 13 October 2015

Filled Under:

WOW...PANAS..!!!! Aksi Romantik Ajak Shiro Yang Tak Pernah Suami Lain Lakukan....


Isteri mana yang tidak mengimpikan se0rang suami yang bertanggungjawab serta tetap memberikan kasih sayang kepada mereka dan anak-anak meskipun suaminya sering sibuk dengan kerjayanya.
Membaca kisah peng0rbanan Ajak Shir0 yang dik0ngsikan 0leh isterinya Afifah menerusi akaun Instagram miliknya membuatkan hati ini tersentuh akan sifat penyayang Ajak yang bukan sekadar di bibir sahaja.

Menurut Afifah, jika Ajak berada dirumah hampir semua kerja berkaitan urusan rumah tanggn ingin dilakukannya sendiri seperti memasak, jaga anak dan lain-lain.

Berikut adalah luahan penuh mengenai peng0rbanan Ajak :-


Nie citer semalam… Susah nak teng0k 2 tangan itu k0s0ng tanpa anak disisi. Sebelum nie semua 0rang tanya,apa yang paling sweet baba buat..tapi selalu xde jawapan sebab xtahu apa yang sweet tentang baba.setelah diamati dan diteliti,ku sedar segala tentang baba adalah sweet..kalau baba ada di rumah semua urusan anak dia nak buat..mandikan, bagi susu,pakaikan baju,tidurkan dan semua berkaitan rumahtangga.pendek kata,baba tapaw semua kerja2 ibu di rumah.Bila dia duduk berehat pun dia akan panggil semua untuk peluk dia sambil men0nt0n televisyen,s0 ibu akan tutup api masak,berhenti basuh pinggan dan lain2 untuk join baba. Bila 0rang tanya,baba r0mantik sama macam cerita Isteriku Bukan Tukang Masak tak?jawapannya..baba lebih daripada itu.R0mantiknya bukan pada kata2 sangat tetapi sentuhan kasih sayang yang melimpah-ruah…terima kasih Allah kerana ciptakan ku dari rusuk kiri insan penyayang ini.

Apa yang dilakukan 0leh Ajak Shir0 ini benar-benar melambangkan beliau sebagai se0rang suami dan bapa yang mithali. Lelaki seperti ini memang susah hendak di cari zaman sekarang, untung Afifah dapat suami seperti Ajak. Kami d0akan rumah tangga anda akan lebih diberkati dan dipenuhi kasih sayang.



SUMBER : PENYAMPAI WARNA





0 comments:

Post a Comment