Tuesday 13 October 2015

Filled Under:

KEJAM...TAK BERPERIKEMANUSIAAN LANGSUNG..!!!! Lelaki Ini Tusuk Pisau Ke Perut Kucing Hingga Terburai 3 Ekor Janin Anak Kucing...????


Gua terus tusukkan pisau ke perut kucing sampai pangkal, tanpa belas! Kucing yang bunting itu menjerit kesakitan. Kemudian gua terus t0reh hingga ke bahagian kaki, kira-kira sejengkal panjangnya. Darah memancut-mancut keluar dari perut kucing yang sedang mengiau-ngiau. Lalu terkeluarlah janin anak kucing. Tiga ek0r janin kesemuanya. Perghhh!!!

Selepas itu kami lepaskan kucing betina yang sedang mengerang kesakitan ke lantai. Kucing yang sedang kesakitan itu berjalan lemah tanpa arah dan mengiau-ngiau tanpa henti.
Janin yang tergantung dari perut kucing itu masih kecil, terjuntai-juntai meleret apabila ibunya berjalan lemah mengelilingi ruang tamu.

Gua dan kawan-kawan gua menikmati ilmu sains dengan penuh asyik apabila darah dan janin yang terburai bersama-sama isi perut kucing berjuntaian di lantai simen.
Masing-masing hanya terl0p0ng bila melihat janin yang kecil dan c0mel itu sedang meng0k0t. Beberapa ketika kemudian, kucing itu terus rebah dengan mulut yang terbuka.

Hah, sebab tulah kawan-kawan gua panggil B0b Nazi! Kalian suka kucing? Gua tak! Gua benci kucing! Sebab kucinglah gua jadi kejam!

kisah di atas adalah berdasarkan pengalaman kisah benar rakan sek0lej penulis sewaktu menuntut di sebuah institusi awam beberapa tahun lalu.


SUMBER : CERITA GEMPAK KOMUNITI





0 comments:

Post a Comment