Saturday 10 October 2015

Filled Under:

GILA BETUL...!!!! Padah Seorang Lelaki Serang Kereta Guna Helmet...Lihat Apa Yang Berlaku Amat Mengejutkan...


GE0RGE T0WN: Se0rang agen isuran berusia 46 tahun terkejut apabila dia diserang 0leh se0rang penunggang m0t0sikal yang menggunakan helmet.

Difahamkan, agen ansuran itu sedang memandu bersama isterinya ke sek0lah untuk mengambil anaknya.


Satu vide0 kejadian yang berdurasi 1 minit 26 saat dimuat naik 0nline dan menjadi viral. Vide0 tersebut memaparkan aksi penunggang m0t0sikal terbabit mencabut helmetnya dari kepada dan berlari kearah kereta dalam keadaan agresif.

Melihat tindakan penunggang m0t0sikal terbabit, agen insuran itu memecut keretanya dan melanggar penunggang m0t0sikal tersebut.

Ketua P0lis Daerah Timur Laut Asisten K0misi0ner Mi0r Faridalatrash Wahid berkata insiden berlaku kira-kira jam 3 petang pada Khamis.

"Kereta tersebut membel0k dari Jalan Air Itam untuk membuat pusingan U ke Jalan Datuk Keramat dimana tiba-tiba penunggang m0t0sikal terbabit mengetuk tingkap kereta di bahagian penumpang.

"Penunggang m0t0sikal itu cuba memukul kereta itu sekali lagi tetapi pemandu kereta itu mengelak dan memperlahankan kereta.

"Penunggang m0t0sikal itu kemudiannya pergi ke depan dan memberhentikan m0t0sikal di tepi jalan

"Apabila kereta terbabit menghampiri penunggang m0t0sikal itu, dia(penunggang m0t0sikal) mencabut helmetnya  dan berlari ke arah kereta dalam keadaan mempr0v0kasi dan ingin menyerang", kata ACP Mi0r.

"Kereta itu kemudian melanggar penunggang m0t0sikal itu yang kemudian terjatuh ke atas jalan raya

"Agen terbabit kemudian terus memandu keretanya, tanpa berhenti, ke balai p0lis untuk membuat lap0ran", kata ACP Mi0r memetik lap0ran The Star 0nline.

"Suspek telah dikenalpasti", tambah beliau.

ACP Mi0r berkata kes itu disiasat di bawah Seksyen 506 dan Seksyen 427 Kanun Keseksaan.

"Saya tidak men0lak kemungkinan suspek mempunyai niat untuk mer0mpak pasangan itu", tambahnya lagi .

SUMBER : KITABANTAI





0 comments:

Post a Comment